Fitness för kvinnor: en tunn figur

Posted by on February 01, 2018 . 0 Comments.
Att behålla en smal figur är en ganska svår uppgift för många kvinnor. Och det är inte ens i svårigheterna med träning, kost, dagens rätta rutin etc. men i olika reklam-frestelser, som erbjuder en snabb väg att uppnå de mest fantastiska resultaten! Det här är faktiskt det stötfångst som kan leda dig vilse. De så kallade "snabba kampsätten" är olika, av vilka vi kommer att överväga idag. De erbjuder från alla håll, reklam bokstavligen laddar åskådare / lyssnare med olika uppgifter. Å ena sidan målar de magiska tabletter, å andra sidan - bältet, med de tredje underbara krämerna för eliminering av celluliter. Den genomsnittliga kvinnan kan helt enkelt inte räkna ut informationen, varav de flesta, tyvärr inte alltid motsvarar verkligheten.

Här är några exempel:

Fitness för kvinnorPiller för viktminskning. För en tid sedan i Moskva och andra större städer var det en bullrig reklam för thailändska tabletter. Förmodligen tillåter de dig att förlora upp till 1 kg fett om dagen! Till träningsövningarna finns det naturligtvis en massa ytterligare tjänster - läkarundersökning, massage (tydligen även thailändsk) och så vidare. I verkligheten, bli inte förförd av en sådan fantastisk effekt. Farmakologiska medel som gör det möjligt att uppnå en sådan snabb och irreversibel effekt existerar inte. Dessutom inkluderar sådana tabletter ämnen som orsakar ett antal störningar - sömnstörningar, snedvridningar av hormonsystemet, angrepp av nervositet. Och om du fortfarande tar hänsyn till möjligheten till missbruk, så visar allt sig vara mindre än rosigt. Även de läkemedel som doktorerna föreskriver kan vara ineffektiva och även ge biverkningar. Slutsatsen är enkel: om du inte har klinisk fetma (övervikt över 20% av normen), ta inte p-piller.

Super Chills.

Återigen är denna goda nu begravd. Börja med radikalen - som Atkins diet och slutar med mono-dieter, det vill säga konsumtionen av en enda produkt.
 
Omedelbart behöver man klargöra att nästan alla typer av dieter som skiljer sig mycket från den vanliga kosten, används i medicin är mycket begränsad. De utnämns med hänsyn till resultaten av Fitness för kvinnor undersökningen och som regel i kort tid. Läkaren måste ständigt övervaka vad som händer i din kropp och vid behov justera kosten. Annars kan det vara problem. Till exempel leder ett alltför lågt intag av fett till en störning i hormonsystemet, ett brott mot lederna. Högkolhydratdieter bidrar inte bara till fettförlust, men kan även prova fetma. Omvänt leder begränsande kolhydrater och överflödigt fett till ackumulering av giftiga produkter i blodet Fitness för kvinnor. Dessutom är sådana dieter ofta förknippade med konsumtion av ett stort antal animaliska fetter, vilket är oacceptabelt.
 
Livsmedelsbegränsningar som är tillåtna i vardagen har länge varit kända: en minskning av andelen djurfetter och deras ersättning av växtfetter; minskning av socker och godis begränsning av saltintag (upp till en fysiologisk gräns - ett halvgram per dag, med tanke på att saltet finns i produkterna) och ersätter det med kryddor; minskning av alkoholkonsumtionen, särskilt öl, Winstrol. I princip är detta tillräckligt om du inte har några sjukdomar som bidrar till fetma. Och sedan konsultera en läkare.

Kan jag ta bort fett från ett ställe?

Ja, och från det faktum att du tänkte på (den så kallade "pinpoint drop"). I synnerhet talar vi om celluliter - subkutan fettavlagring, som har formen av ett fint kornat lager. Ugly och obehaglig. Och det värsta är att celluliter inte ger till och med medicinska influenser.
 
Nu annonseras Fitness för kvinnor aktivt de så kallade anti-celluliter bältena och bandage, som förmodligen låter dig avlägsna det hatade fettet från sidorna och den femte punkten där den oftast löser sig. Tyvärr är detta kvinnans fysiologi - de har feta reserver där de minst skulle vilja vara. Men förvänta dig inte en enkel lösning! Som praktiken visar punktmetoderna mycket ineffektiva. Minst celluliter är lättare att avlägsna kirurgiskt eller genom fettsugning. Naturligtvis är alla dessa ganska farliga saker, eftersom det finns risk för komplikationer eller ärr.
Så, vi avvisade alla frestande erbjudanden. Men vad ska man göra, hur man gör kvinnor som vill se vackra ut? Återstående endast beprövade metoder:
  • - Utbildning. En liten övning med vikter för att påskynda ämnesomsättningen, cykeln, löpningen. Bättre ordna dig en mängd olika arbetsbelastningar - det kommer inte vara så tråkigt och kommer inte att bli uttråkat. Dans är mycket användbart. Fitness för kvinnor träning Vem som helst som har möjlighet - delta i tennis (effektivt). Simning bidrar också mycket till konstruktionen av en normal figur.
  • - Sluta att äta den söta, övermål den blomstrande, sortera ut med öl. Var uppmärksam på grönsaker, glöm inte om proteinkällorna. Mindre mängd kolsyrade söta drycker.
  • "Ge upp vana att gorga dig själv på natten." Lunch mer rikligt, lämna något ljus till middag. Ingen aptit sedan morgonen? Tio minuters laddning, en kall (eller kall) dusch - och det finns en längtan nästan omedelbart.
  • - Om möjligt, gå till en bastu eller ett ryskt bad - det hjälper till att gå ner i vikt och samtidigt utvisa slagg från kroppen.
  • - Om det inte finns kontraindikationer, använd produkter som te, särskilt grön, rödpeppar, ingefära. Naturligtvis, i måttlighet. Allt detta bidrar till eliminering av fettbutiker.
 
Allt detta är inte så svårt som svåra dieter, piller, diuretika och andra hårda metoder. Prova och förstå att det är även trevligt att dela med fett. Och resultaten blir mycket positiva.

 

Tags: Fitness, Fitness för kvinnor, tunn figur Last update: February 01, 2018

Comments

Leave a Comment

Leave a Reply

* Name:
* E-mail: (Not Published)
   Website: (Site url with http://)
* Comment: